Shop Mobile More Submit  Join Login
Kingdom Hearts- Sora by snowbunnyluv Kingdom Hearts- Sora by snowbunnyluv
ahahhaa so long since i last submit something @_@ so busy with homework OTL

anyway part 3 of my friends pressie XD his bday is this weekend @_@ hope i can get the last one done in time D: havne't decided who to draw yet XD i got bored with drawing final fantasy and i was looking through the stratergy guide for KH2 so thought i'd try some KH pics :D ahaha so probably more in future ^^

anyhoo hope you like ^^ ahaha got lazy so didn't draw his chain thing @_@

Sora is from Kingdome of hearts.
Add a Comment:
 
:iconalyvamphedgehoggirl:
alyvamphedgehoggirl Featured By Owner Apr 29, 2014  Student General Artist
OMG!!! So Kawaii!!!!!! >w<
Reply
:iconkazernsky:
kazernsky Featured By Owner Sep 16, 2013
i has a pillow with this on it :3
Reply
:iconarielrock670:
arielrock670 Featured By Owner Sep 4, 2013  Student Artist
Wow...Pervy Blossom
Reply
:iconxxshingamixx:
xXShingamiXx Featured By Owner Aug 6, 2013  Hobbyist General Artist
SORA I LOVE YOU <33
Reply
:iconsquare-pup:
Square-PuP Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist General Artist
its a sora!!!
Reply
:iconadolas:
Adolas Featured By Owner Jun 12, 2013  Student General Artist
OMG I BOUGH PIILOWS FROM A CONVENTION WITH THIS ART ON IT ALONG WITH RIKU AXEL AND ROXAS XDD
Reply
:iconkaisoroxamiku:
Kaisoroxamiku Featured By Owner Apr 1, 2013  Student Photographer
Aww.. Sora is so cute!!! <3
Reply
:iconsailorautor:
SailorAutor Featured By Owner Nov 28, 2012
sora you little cutie >//////<
Reply
:icongilbertnythrait:
gilbertnythrait Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Trop mignon en chibi
Reply
:iconll-505a-ll:
ll-505a-ll Featured By Owner Jun 15, 2012  Student Digital Artist
aww he look so cuuute :love:
Reply
:iconmickeymouse29:
mickeymouse29 Featured By Owner Feb 24, 2012
nice
Reply
:iconsophloulou:
sophloulou Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Filmographer
EEEEEEPPPP
I LOVE KH
I LOVE SORA & ROXAS!!!!
Reply
:iconlpsmaddie32:
LPSmaddie32 Featured By Owner Jan 29, 2012  Student Traditional Artist
SORA :D
Reply
:iconkhgrl14:
KHGrl14 Featured By Owner Jan 27, 2012  Student Traditional Artist
soooooooooooooooooooooooooo cuuuuuuuuuuuuuuuuutttttteeee
Reply
:iconthechainettes:
TheChainettes Featured By Owner Jan 10, 2012
adorable!! isn't this a chibi?
Reply
:iconsilent-sky-keyblade:
Silent-Sky-Keyblade Featured By Owner Jan 1, 2012
OMG Why can you draw so good?
Reply
:iconthekrazytaco:
TheKrazyTaco Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist General Artist
you just blew my mind...
Reply
:iconlizardwarrior:
LizardWarrior Featured By Owner Dec 3, 2011
It's cuter than my sister!!!
Reply
:iconamulet-spade1:
amulet-spade1 Featured By Owner Dec 2, 2011  Student Digital Artist
ahhhhh!!!!! chibi Sora!!!!! (commence fangirl scream!!!)
Reply
:iconsupernico92:
SuperNico92 Featured By Owner Nov 5, 2011
too adorable <3<3<3
i would hug and squeeze him!!! :tighthug:
Reply
:iconthedeceptiverose:
TheDeceptiveRose Featured By Owner Nov 3, 2011
THE BIG EYES.....ZOMG WUT DOES IT MEAN?! XD
Reply
:iconkeyunlock:
KeyUnLock Featured By Owner Oct 17, 2011  Hobbyist General Artist
ITS SOOO ADORABLE!!!!!!!!!!!!!!!!! >.< I WANNA HUG IT!!!!!
Reply
:iconfluffyfanztoontown:
FluffyFanzToontown Featured By Owner Aug 9, 2011
OMG <333 this


^^^^^^^^^^^^
Kingdom Hearts is my life.

Don't mess with me.

Love you Sora <3
Reply
:iconunmaskinginfinity:
UnmaskingInfinity Featured By Owner Jul 7, 2011  Student Traditional Artist
awwww! your going to kill to me with all this cuteness:D
Reply
:iconlolitaphantomhive:
LolitaPhantomhive Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist General Artist
SORA IS SO CUTE!!!
Reply
:iconmysticthehedgehog22:
Mysticthehedgehog22 Featured By Owner Jun 9, 2011  Student Digital Artist
I think im in love
Reply
:iconkatrawrs:
KatRawrs Featured By Owner May 21, 2011  Student Digital Artist
omg!thats fricken cute!
Reply
:iconwolf-eye92:
Wolf-eye92 Featured By Owner Apr 13, 2011
It's so cute ^w^
Reply
:iconturqoisewolf:
TurqoiseWolf Featured By Owner Mar 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMG its so cute i love it 8D
Reply
:iconpathyxd:
PathyXD Featured By Owner Mar 13, 2011
SWEET
Reply
:iconmoluscum:
Moluscum Featured By Owner Feb 19, 2011
That's just sooooooooooooooooo cute ^^
Reply
:iconchees-dobles:
chees-dobles Featured By Owner Feb 8, 2011
I luv this!! :love:
Reply
:icondansukaminari:
dansukaminari Featured By Owner Feb 5, 2011
SOOOO KAWAII!!!!
^_^
Reply
:icondansukaminari:
dansukaminari Featured By Owner Feb 5, 2011
SOOOOOOO KAWAII!! I love Sora!
Reply
:iconvivivantebal:
ViviVantebal Featured By Owner Jan 30, 2011   Photographer
OMG!!!!!!! How cute <333
I realy LOVE SORA and this picture is so kawaii x333
Reply
:iconvivivantebal:
ViviVantebal Featured By Owner Jan 30, 2011   Photographer
OMG !! How cute :33
I LOVE Sora.
And this picture of him is sooo kawaiii <333
Reply
:iconlilywolf123:
Lilywolf123 Featured By Owner Jan 16, 2011
Cutiness! Lurvs!
Reply
:iconkeyonie:
keyonie Featured By Owner Dec 30, 2010
its soo kawaii!
Reply
:iconmayukokoro:
Mayukokoro Featured By Owner Dec 16, 2010
KYAAAAGYAAAAAAAAA HE LOOKS SO CUUUUTE ><
Reply
:iconsniperfire101:
sniperfire101 Featured By Owner Dec 4, 2010  Hobbyist General Artist
he looks soo cute but he's so dedly to ppl and things
Reply
:icongimmetehcookie:
gimmetehcookie Featured By Owner Nov 29, 2010
*grabs sora and hugs him until he faints* oh sorry sora its okey ill get u and ice pack *runs off with sora* ^^

an me and sora good memories... rofl im like the girl in fruits basket thats follows kyo around... oh kyo ill be there for u too!!!
Reply
:icon1mrsgroban:
1MRSGROBAN Featured By Owner Sep 27, 2010
*runs off with sora*
Reply
:iconkingdomkeyyaoilove:
Kingdomkeyyaoilove Featured By Owner Sep 26, 2010
im this close to ztaking him home *presses finger together* THIS CLOSE!! >/////<
Reply
:iconkk52:
KK52 Featured By Owner Jul 28, 2010  Hobbyist
Sora is almost as cute as Roxas, but still cute!
Reply
:iconemowolfdude95:
emowolfdude95 Featured By Owner Jul 5, 2010  Hobbyist General Artist
SORA!! YAY!!
Reply
:iconpiratespiral:
piratespiral Featured By Owner Jun 30, 2010  Student
aw so ccuuuttee
Reply
:iconlucklyliving:
lucklyliving Featured By Owner Jun 25, 2010  Student Artist
BELLA... EDWARD... JACOB... DAKOTA FANNING!!!!!!!!
Reply
:icondoctorjulio:
DoctorJulio Featured By Owner Jun 22, 2010
aaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww....melting cuteness......
:meow::meow::meow::meow::meow::meow::meow::meow:
Reply
:iconanimaniacs705:
Animaniacs705 Featured By Owner Jun 13, 2010
Awsome work of art but I like the riku one better
Reply
:iconsonikku0691:
Sonikku0691 Featured By Owner Mar 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
Sora's so adorable x3
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 400 × 459




Details

Submitted on
October 26, 2006
Image Size
105 KB
Resolution
400×459
Thumb

Stats

Views
42,392 (1 today)
Favourites
3,349 (who?)
Comments
687
Downloads
2,054
×