Shop Mobile More Submit  Join Login
Sculpture- Ed and Al Kitties by snowbunnyluv Sculpture- Ed and Al Kitties by snowbunnyluv
This is an art trade with and we planned it from ages ago XD we decided to do an fma art trade but nvr got around to it till now, i was gonna draw a pic but then i havne't sculpted in awhile so i tried sculpting again ^^; i think eds hair is a big big but oh well XD;;;;

see raidens half here >>>[link]


ed an al from Full Metal Alchemist XD

made from sculpey clay, painted with acrylics

FMA Doggies
Add a Comment:
 
:iconkittyface27:
kittyface27 Featured By Owner Feb 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
so awesome! i love it.
Reply
:iconrinton:
rinton Featured By Owner Feb 18, 2013
OMG SO KAWAII
Reply
:iconfmabrotherhood4life:
fmabrotherhood4life Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Writer
I'm officially helping Alphonse Elric take over the world. You should too.
--
----_/\_*
-~(*w*)-*
--<'''♥'">
---'\_|_/ * Alphonse Elric loves you! Copy this to your signature, help him in world domination!
----*_ /)_
>oo( o_o)''-*Ed

Have you Attempted Alchemy by clapping your hands, snapping or drawing an array?
icon by ~spudjuice
Reply
:iconfatestcat:
fatestcat Featured By Owner Aug 9, 2011
Lol thats cool!
Reply
:iconmarinathepanda:
MarinaThePanda Featured By Owner May 7, 2011  Student General Artist
Kawaii! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconpinkharte:
pinkharte Featured By Owner May 3, 2011  Student General Artist
ADORABLE!
Reply
:iconozzie-martin:
ozzie-martin Featured By Owner Aug 9, 2010
I lovers them they are so freaking adorable :3
Reply
:iconrukiakuchiki89:
RukiaKuchiki89 Featured By Owner Jul 23, 2010  Hobbyist General Artist
aww!! so cute!!
it would be awesome if u had a tutorial for it :3
Reply
:iconcharmingcacophony:
CharmingCacophony Featured By Owner Jul 21, 2010
FMA PWNS
Reply
:icondark69cloud:
Dark69Cloud Featured By Owner Jan 30, 2008  Student Interface Designer
Cutee ^^

do you sell them???
Reply
:iconmablefable:
MableFable Featured By Owner Aug 17, 2007
o.o Awww!! Kawaii! X3
Reply
:iconshaylaxalchemist:
ShaylaXalchemist Featured By Owner Jun 26, 2007   Photographer
Where did Ed's lil' hair sprig go?
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jun 26, 2007
forgot it probably XD
Reply
:iconaquariusrana:
aquariusrana Featured By Owner Jun 19, 2007
0W0 SO CUTE :D
Reply
:iconmilestailsprower-007:
MilesTailsPrower-007 Featured By Owner May 26, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Oh! Hahaha! :D

I love Ed's huge bangs. Very cute job!
Reply
:iconjessicablack:
JessicaBlack Featured By Owner Apr 26, 2007  Hobbyist Traditional Artist
SOO CUUUTEEE!!! <3<3
Faving it immediately XD
Reply
:iconyayizumi77:
yayIzumi77 Featured By Owner Jun 19, 2007
SAME!!! it's ADORABLE!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconmuzzii:
muzzii Featured By Owner Apr 23, 2007  Student Digital Artist
cute ^^
Reply
:iconfullmetal12:
Fullmetal12 Featured By Owner Mar 27, 2007
Kawaii! x3
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Mar 30, 2007
thanks X3
Reply
:iconchaostearkitsune:
ChaosTearKitsune Featured By Owner Mar 22, 2007  Hobbyist General Artist
Oh my god that is adorable! Im trying to make those.. squisy foam pillows, Ive made designs and mesurments for an Al one! ^^ I love the sculpture so original!

Im a new FMA fan so, The only people Im familiar with are Ed and Al. (only watched two episodes ^^ ; )
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Apr 6, 2007
awww i see. you need to watch more@!!
Reply
:iconchaostearkitsune:
ChaosTearKitsune Featured By Owner Apr 21, 2007  Hobbyist General Artist
Im watching them every friday now. I`ll Have a long time to wait for the full season. T>T
Reply
:iconafi-rule-forever:
afi-rule-forever Featured By Owner Mar 22, 2007
Awwwwwww they rock soooooo much ^_^
Reply
:iconafulafu:
afulafu Featured By Owner Feb 13, 2007
*dies from teh kawaii-ness*
Reply
:iconxn00dley:
xN00DLEy Featured By Owner Jan 19, 2007
OMG HOW CUTE! :33
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jan 20, 2007
sankyou :D
Reply
:iconxn00dley:
xN00DLEy Featured By Owner Jan 20, 2007
=]
Reply
:iconpahsmina:
Pahsmina Featured By Owner Jan 19, 2007  Hobbyist Digital Artist
kaaaaaaaawaiii!!! >____< <333 I also wanna make cute sculptures!!X3
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jan 20, 2007
you should try it then :D
Reply
:iconpahsmina:
Pahsmina Featured By Owner Jan 22, 2007  Hobbyist Digital Artist
im trying to do ;_;
Reply
:iconanimecute:
Animecute Featured By Owner Jan 13, 2007
HOW CUTE
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jan 20, 2007
sankyou :D
Reply
:iconsphinxe:
sphinxe Featured By Owner Jan 3, 2007
Awww they're so cute!!I love them <3~ I tryed to make am scupley!edward but it went a mess 9_9..
Very cute x3.
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jan 20, 2007
aww keep trying X3
Reply
:iconshadodark:
ShadoDark Featured By Owner Dec 23, 2006
squeee! so cute!
Reply
:iconforceste:
Forceste Featured By Owner Dec 7, 2006
aww, i want one of those. aru's cute :flirty:
Reply
:iconmoonescape:
moonescape Featured By Owner Dec 6, 2006
So adorable. It's very creative and wonderfully done. I can't help it, but it seems the first time someone thought of an idea of posting scultpures on deviantart. This is a definate fave. ^.^
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Jan 21, 2007
lol there is actually a lot of really great sculpture work on DA, thanks for the fav :3
Reply
:iconnightmare-13:
nightmare-13 Featured By Owner Nov 29, 2006
WAHH If only they were plushieses... >.<
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Feb 4, 2007
*sigh* yes... >_<
Reply
:iconsakuranohime:
SakuraNoHime Featured By Owner Nov 6, 2006
Aww ! Major kawaiiinesss. [:
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Apr 8, 2007
hehe thank you! X3
Reply
:iconphrogs:
Phrogs Featured By Owner Nov 6, 2006   Photographer
OMG dies of cuteness...I love it...and Al's even cuter because we all know he has a thing for cats.

So adorable! Fantastic job!
Reply
:iconl---nami---l:
l---Nami---l Featured By Owner Nov 4, 2006
HOMG This is too cute! lol I would buy it if it were for sale just wow adorable ^^
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Nov 5, 2006
aww thank you ^^ thx for the fav too!! ;)

they use to be XD but now i am too lazy to make
Reply
:iconl---nami---l:
l---Nami---l Featured By Owner Nov 6, 2006
lol Well they are indeed amazing.
Reply
:iconpainbow12345:
Painbow12345 Featured By Owner Oct 15, 2006
Aww. I want one!
Reply
:iconiridaceae:
Iridaceae Featured By Owner Oct 13, 2006
OMG HAHA this is the cutest thing ever!! very creative, i love it xD
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Oct 14, 2006
aww thank you for the comment XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 272 × 648




Details

Submitted on
June 30, 2006
Image Size
68.6 KB
Resolution
272×648
Thumb

Stats

Views
23,910
Favourites
947 (who?)
Comments
335
Downloads
3,006
×